System pada

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Čtvrtek Únor 5 01:04:50 CET 2004

Gentux napsal(a):

> Zkousel jsem vypnout DMA pro cdrom prikazem "hdparm -d 0 /dev/cdrom" ovsem
> vypsalo to tuhle hlasku:"/dev/cdrom not supported by hdparm". Zrejme je to
> tim ze mam zapnutou ide-scsi emulaci. Vim ze se to tu nedavno resilo, ale
> nejak sem to z toho nepochopil.

Musíte to posílat na zařízení eide a né na emulaci.

Ten odkaz bude ukazovat na zařízení pomocí té emulace takže to poslat na
/dev/hdX (X = vaše mechanika cdrom a,b,c,d.....)

PS. Podle těch logů je možné že je tam nějaký problém v přístupu k
některým mechanikám, nebo k disketovce. (plus jejich ovladače, nastavené
parametry, vadný kabel.....)

|    ICQ    179223500                    |