Jigdo na sarge - sekne se a mlci...

Čtvrtek Únor 5 09:42:03 CET 2004

On Thu, Feb 05, 2004 at 10:27:08AM +0100, Michal Samek wrote:
> Dobry den,
> zkousim aktualizovat svuj cd-set sarge. Jigdo v pohode prezvyka starsi
> cd, stahne chybejici soubory a vesele se zasekne. Stalo se mi to na 1.
> cd minuly tyden i dnes. Prave ted mi to visi v tomto stavu:
>
> KONEC --10:33:06--
> Celkem na?teno 10,056,296 bajt? v 6 souborech
> Found 6 of the 6 files required by the
> template
>  99%    9741k/9820k    writing image
>
> A nic se nedeje. Proces jede, vesele zere cas procesoru a kdyz na ten
> pid pustim strace, tak to nic nepise.

zrovna vcera som vyrobil cd-cka sarge pomocou jigdo-lite

for i in `seq 1 12`; do jigdo-lite http://gluck.debian.org/cdimage/testing/jigdo-area/i386/sarge-i386-${i}.jigdo; done

uplne v pohode. Isiel som z lokalneho mirroru GNU Debian/Sarge

$ jigdo-lite --version

Jigsaw Download "lite"
Copyright 2001-2003 by Richard Atterer <jigdo na atterer.net>

jigdo-lite/0.7.0 (GNU Wget 1.9.1; linux-gnu)

bezim na sarge.