Bootovanie po sieti

Jan Nemsak janko na janko.sk
Čtvrtek Únor 5 10:03:09 CET 2004

Dobry den

No skusal som to vcera a pouzil som tftp, dhcp, grub a mi to neslo,
karta sa tvarila ze nieco hlada, ale nenasla nic.
Potom som skusal dat nabotovat zo siete druhy pocitac(notbook s intel
sietvkou) a to sa pravalo inac, ten poslal dhcp request, aj si stiahol a
pustil grub (image pxegrub)

Ale ja by som potreboval rozchodit ten druhy pocitac...
Ked mi to neslo, znamena to ze on podopruje etherboot a ja ho nemam
rozchodeny?
To 640kb obmedzenie mi neslo pred rokom a tiez som to skusal z intel
sietovky.
Ale teraz by som to chcel z takych lacnych tenkych klientov, co maju
vsetko na doske (sietovku tiez a myslim je sis900)

Teda asi musim rozchodit ethreboot.
A to sa robi ako? :-)

Jano

--