Odesly USB flash disk (delsi)

Vlastimil Kupsky kupsky.v na pbsvb.cz
Čtvrtek Únor 5 13:57:52 CET 2004

> A uz ukazoval 256 MB a vesele se namountil a ja na nej kopiroval data a
> vesele je nosil domu a zpet.
>
> To jsem udelal asi 5x
>
> Ted najednou nejde namountovat a co hur, system ho nepozna (Win reknou ze
> je to nezname USB zarizeni a co si mysli jadro 2.4.20-20.7 prikladam:

Ve firme jsme koupili celkem 3 takoveto vecicky (Seitec 256M USB2.0).
Po cca. mesici pouzivani se mi zacal objevovat stejny problem. Jedine, co
lze udelat je vzit dodavanou win utilitku a znovu flashku naformatovat,
potom
zase funguje normalne.

Vyse uvedene problemy se obcas objevi, obcas ne - nedokazu popsat situaci,
po ktere toto nastane. Puvodne jsem si myslel, ze to ma nejakou souvislost s
Linuxem, nicmene po case prisel kolega (pracuje pouze na Win98) s druhou
flashkou a oznamil mi stejny problem.  Takze Linuxem to asi nebude.

> Jeste mam podezreni jestli to odeslo kvuli te USB2.0 -- manzelka ma USB1.1
> 128kb disk APACER a ten uz ji vic nez pul roku chodi (prevazne na Win ,
> ale taky ho pouzivam k prenosu jejich dat na Linuxove stroje)

Rovnez ja pouzivam USB2.0, ale je to prece USB2.0 zarizeni a i kdyby nebylo,
tak USB2.0 je kompatibilni s USB1.1. Takze z pohledu mne jako zakaznika je
mi to uplne fuk.

Vlastimil Kupsky
kupsky.v na pbsvb.cz