vypaleni 800mb dat

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Čtvrtek Únor 5 23:10:08 CET 2004

Honza E napsal(a):
> mile, mili;
>
> Nepodarilo se mi vypalit 800mb soubor.
> cdrecord spadl s chybou na 702mb.
>
> Je "chyba" v hw (Toshiba SD R1312)
> v firmwaru (musim upgradeovat ten "zakoupeny"?)
> podpore v jadre (2.4.23)
> nebo v mkisofs/cdrecord-im nastaveni/verzi
> (bez parametru -ignsize se o zapis vubec nepokusil
> a hlasil -50000 zbyvajicich bloku)?
> Zvolil jsem spatne medium?

No já mám na CD napsáno 700MB/80minut takže jak tam chcete nacpát 800mb
mi není jasné.

PS. 90minutová media nejsou normální + neumí je některé mechaniky.
Takže je chyba mezi klávesnicí a židlí.

PS2. Proč mi na 120G hardisk nejde uložit 200G dat ? :-))))

PS3. Proč dáváte reply na příspěvek o Odinstalaci proč nepíšete nový pak
se to špatně zařazuje do vláken. Nebo to váš poštovní klijent neumí ?

|    ICQ    179223500                    |