nefunguje jeden z virtualnich hostu apache po upgradu jadra a iptables

Ales Nehyba alesus na seznam.cz
Pátek Únor 6 10:43:40 CET 2004

Dobry den,

na serveru mam apache 1.3.29 s nakonfigurovanymi 2 VHost.
jeden je pro lokalni sit na adrese 192.168.0.1, druhy
pro vnejsi svet. Vse bezelo jak melo nekolik mesicu.

Tento tyden jsem upgradoval jadro (2.4.20 -> 2.6.1)
a iptables (1.2.6 -> 1.2.9). Zrejme od te doby po zadani
adresy 192.168.0.1 do prohlizece v lokalni siti
se mi nedari pripojit se k tomuto serveru (192.168.0.1),
resp. po nekolika minutach se zobrazi hlavni stranka, ale
pokus o prechod na nejaky odkaz z ni uz vede pouze k timeoutu.
Kdyz zkusim adresu druheho VHost, vse bezi v poradku,
overeno i mimo lokalni sit.

Pravidla pro iptables jsem pouze rozsiril o komunikaci se
servery dcc a razor (otevreni portu 2073, 6277, 7).
U apache jsem povolil vypis obsahu adresare pridanim:

Option +Indexes

do .htaccess souboru v uzivatelskych adresarich.
Dalsi zmeny jsem neprovadel.

Muzete prosim poradit co by mohlo byt spatne? Musi snad byt
neco extra v jadre? Server funguje zaroven jako proxy a
firewall a nfs server, tam zadne problemy nepozoruju.

System: Gentoo, jadro 2.6.1-gentoo

Diky Ales
Contactel. Příjemně rychlá komunikace. Internet, hlas, data.
http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=70016%26url=http://www.contactel.cz