vypaleni 800mb dat

Petr Vejsada daemon na svoboda.nevotravovat.cz
Pátek Únor 6 11:32:03 CET 2004

Honza E wrote:

> prave jsem pokusne zjistil, ze moje chyba byla, ze jsem se
> vubec pokusil po sve mechanice/cdrecordu chtit takovy objem vypalit.
>
> nicmene bych rad odstranil chybu mezi zidli a klavesnici
> a vypalil tech (skoro) 800mb :-)
> Pokud to pujde.

cdrecord driver=help a zkus nejaky driver, ktery se podoba tve mechanice.

Mam notebook IBM s Toshiba vypalovackou a cdrdao si s generic driverem a tou
Toshibou moc nerozumnel, nastaveni driveru na Toshiba mi pomohlo. Treba
pomuze i tobe v cdrecordu.

--
Zdraví
Petr Vejsada