mdk-winXP-lilo

lucas xlucas na quick.cz
Pátek Únor 6 12:25:51 CET 2004

hezke patecni poledne,

mam dotaz ohledne zavadeni operacnich systemu pomoci
lilo(grub)

situace je nasledujici:

jeden pocitac - dva operacni systemy, prioritne
linux(MDK 9.2 + lilo), sekundarne winXP.niastaloval
jsem win XP a bootovaci disk (c:) jsem zasifroval
pomoci drive crypt plus pack edition.potud vse
ok.pak jsem naistaloval MDK 9.2 ue rel 6 od Zdenka
Mazance, instal ok, vso ok.problem nastal pri
instalaci lilo, proste ten kryptovani disk
(samozrejme) nevidel, tudiz z nej neni schoopny cist
a bootovat.Vyresil jsem to proste ze pouzivam
windows boot loader, ale chtel bych pouzivat
lilo(chci aby to na "oko" vypadalo jako pocitac bez
win$hit - jelikoz je jeste na jeden special program
potrebuji udrzovat...),ale na kryptovanem disku win
trvam... mate nekdo nejakou zkusenost s vysse
popsanym problemem. Rad bych to nejak vyresil.

jsem si vedom ze je tato problematika na hrane OT,
proto prosim ty, kteri maji zkusenosti s vysse
popsanym problemem at se ozvou pripradne i na muj
e-mail pokud citi ze je to OT.

dik lucas