System pada

Gentux gentux na centrum.cz
Pátek Únor 6 20:17:04 CET 2004

> Takže nebude problém v APM, ACPI ?
> Při nečinosti se mechanika uspí a supermount jak k ní přistoupí tak se
> neprobudí a sekne se to ?

APM jsem vypnul, ale nicemu to nepomohlo. S ACPI v biosu jsem taky zkousel
hybat, ale taky nic.

> Při nečinosti se mechanika uspí a supermount jak k ní přistoupí tak se
> neprobudí a sekne se to ?

Kdyz vlozim cd do mechaniky tak ho supermount pripoji a vse je stale OK. Ale
az kdyz si to cd otevru v konqueroru nebo v nautilovi tak se se sytstem v tu
chvili vykousne - nelze hybat mysi, klavesnice nereaguje, na ping po siti
taky nereaguje... Ted sem ale ten supermount vypnul a je to OK.