Program pro Dalkove ovladani

Dominator Dominik.Dominator na centrum.cz
Sobota Únor 7 14:24:01 CET 2004

 No jak na to tak koumam mozna jsem se nemel predcasne omlouvat,
vetsinou je navod na Irman (coz je hardwarove zpracovani ir kodu, proto
to taky stoji 300L¨Kc), ja to mam sofwarove zpracovani a tak na to
potrebuji ovladace, ale je to jen za 50KC. To je jak se soft modemem.
Jinak ovladace ve win jsou plugin(IgorPlugIn) do toho girderu. Skoda
>Jezisi, sorry MOC se stydim, zase jsem nikde nehledal a pritom o tom je
docela dost věci. MOC SORRY!! Ja nevim co to do me >vzdycky vjede.
Skoda