zmena rozliseni za chodu

Matous Jan Fialka fialka.linux na seznam.cz
Neděle Únor 8 13:32:08 CET 2004

On 08/02/04 06:54 +0100 or thereabouts, Petr Tomasek wrote:

> Pro Gnome existuje applet "multires", ktery si s tim rozumi.

Ahoj,

ja sice nepouzivam Gnome a nevim jak je to v KDE (pouzivam PekWM), ale
zkuste utilitku s nazvem "gvidm"...

Krasny den,

--
Matouš Jan Fialka aka Variable computing Prague
Private E-Mail:     matous_jan.fialka na seznam.cz