Sdileni disku a zmatek s nfsd

Dominator Dominik.Dominator na centrum.cz
Neděle Únor 8 20:15:39 CET 2004

dd,
nevite nahodou jak zdilet adresre? Pri startu systemu se mi spousti
demon "nfs stad" a "nfs fole clocking services". Ale kdyz dam po
prihlaseni "ps aux | grep nfs" tak nic nenapise pritom by tam mela byt
sluzba nfsd.

PC name=server MDK 9.2. s KDE
V /etc/exports jsem podle LDP napsal tento radek "/ server.byt a pod to
/ stanice.byt"  a do fstab "stanice:/ /mnt/stanice nfs defaults" a v
/mnt jsem vytvoril slozku stanice
PC name=stanice MDK 8.2. s Xfree
V /etc/exports jsem podle LDP napsal tento radek "/ server.byt a pod to
/ stanice.byt"  a do fstab "server:/ /mnt/server nfs defaults" a v /mnt
jsem vytvoril slozku server

A tak nechápu proč mi to nefunguje? Bude to asi sluzbou nfsd, ale ta
prece bezi, ikdyz to neni v ps aux. Jsem z toho dost zmatenej. S
pozdravem Skoda