Horde a IMP pro zacatecniky

Ondřej Svoboda - WEBMADE ondrej.svoboda na webmade.cz
Pondělí Únor 9 09:12:44 CET 2004

Monday, February 9, 2004, 9:07:37 AM, you wrote:

VV> Zdravim,
DD

VV> Rad bych zozjel IMP webmail, ale nejak mi to nende, z netu
VV> sem se docet ze to potrebuje jeste aplikaci Horde, tak sem stah
VV> Horde 2.2.4 a IMP 3.2.2 a snazim se to nejak rozjet ale anglicky
VV> moc neumim a tak to de ztezi.. ma li nekdo nejaky jednoduhy navod
VV> jak to rozhejbat aby to fungovalo budu rad.

VV> zatim sem horde nahral do root apache /horde a imp treba do
VV> adr /imp tez v root web servru. povolil vsechny config soubory u

podle me, by mel byt adr. imp jako podadresar /horde

VV> impa doplnil informace o servru a v horde zalozil do mysql db
VV> horde se 3ma tabulkama a v /config/horde.php zmenil autentifikaci
VV> na sql a napsal iniciali mysql servru. no kdyz vlezu prez web na
VV> horde a zadam cokoliv do tasbulky pro prihlaseni obevi se hlaska

VV> Warning: Failed opening 'Log.php' for inclusion
VV> (include_path='.:/usr/share/pear') in
VV> /var/www/html/horde/lib/Horde.php on line 186

VV> Fatal error: Undefined class name 'log' in
VV> /var/www/html/horde/lib/Horde.php on line 187
tohle se tyka logovani, staci ho vypnout v config. souboru

VV> no a ten soubor Log.php sem nikde nemoh najit.

VV> no a kdyz se pokusim najet na imp pise to

VV> Fatal error: Failed opening required
VV> '/var/www/html/imp/lib/../../lib/Browser.php'
VV> (include_path='.:/usr/share/pear') in
VV> /var/www/html/imp/lib/base.php on line 25

VV> nevim kde tam mam nastavit treba webroot?? pritom co sem
VV> koukal tak v horde v config soubor registry.php je polozka
VV> 'webroot' => '/horde',  coz by melo byt ok.

VV> No snad s enejaky dobrak najde a neposleme si precist manual anglickej dik.

-------------------------
Bc. Ondrej Svoboda
ondrej.svoboda na webmade.cz
mobil: +420 608 205 007
 WEBMADE, spol. s r.o.
 http://www.webmade.cz
 Tel.: +420 386 359 561

PGP Key:
Key ID: 0x84C30927, Long Key ID: 0xC5A340C284C30927
Fingerprint: F68D 84CD FCD7 07ED AE39 AAB9 C5A3 40C2 84C3 0927