madwifi driver - CVS access?

Zdenek Prchal prchal na vtdata.cz
Pondělí Únor 9 16:37:44 CET 2004

>   Otazka muze znit jeste takto - jak mate nastaven CVSROOT?

No protoze jeste nemam nic, tak nijak - normalne to funguje, pokud
pouziju prikazy, uvedene na sf.net, dostanu jako vysledek
(v aktualni adresari) adresar obsahujici pozadovany modul. Tady
taky - ale jen pokud chci CVSROOT nebo hal; pokud chci madwifi, tak
me to vykopne, ze tam takovy modul neni, prestoze na webu videt je,
z cehoz jsem ponekud zmaten <g> - je to uz jasnejsi?

	Zdenek Prchal