Ktery IDE HW RAID radic?

Kasparek Tomas kasparek na fit.vutbr.cz
Pondělí Únor 9 19:29:26 CET 2004

On Wed, 4 Feb 2004, Jan Kasprzak wrote:

> 	Zdravim,
>
> 	potreboval bych HW RAID radic misto stavajiciho a nevim ktery si
> vybrat. Stavajici je 3ware 7506-8 a chci se ho zbavit proto, ze nechodi
> s moji zakladni deskou (Tyan S2882; dokonce tu nekompatibilitu po nejake
> dobe potvrdil jak support 3ware, tak suport Tyanu). Moje pozadavky jsou
> tyto:

Muzu se zeptat jak vypada to nechodi? Mam 3ware 7506-4LP s Tyan Trinity
GC-SL (S2707) a funguje dobre. Na zacatku jsem ovsem v linuxu nevidel nic
na 64bit sbernicich, pak jsem to ale nejak vyresil (ale kdyby jste mne
zabili, tak si ted nevzpomenu jak, mozna casem)

Je fakt, ze 66MHz doplnil 3ware nedavno, ale jinak vim o asi 8 instalacich
techto karet a nikdo si nestezoval (ruzne desky PIII, P4, Xeony).

Bye

--

  Tomas Kasparek, PhD student  E-mail: kasparek na fit.vutbr.cz
  CVT FIT VUT Brno, BI/140a    Web:    http://www.fit.vutbr.cz/~kasparek

  ICQ: 293092805  jabber:tomas.kasparek na jabber.cz