Problem se siti

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Pondělí Únor 9 21:07:55 CET 2004

On Mon, 9 Feb 2004, Jirka Kubik wrote:

> muzete mi prosim nekdo osvetlit co presne znamena hodnota collsns
> u tx bytes u karty eth0 ? Zjistil jsem totiz ze mezi timhle pocitacem

Pocet kolizi ktere sitove zarizeni detekovalo na sdilenem mediu
(ethernetovskem kabelu). Co je to kolize na ethernetu je mimo ramec teto
konference a najdete to leckde na Internetu jiste velmi rychle.
Zda se, ze vam na stejnem segmentu nekdo hodne moc vysila nebo prijima, a
Vase sitova karta se tak dostava s vysokou frekvenci do kolize, coz znacne
zpomaluje jeji vlastni vysilani...zkuste analyzovat provoz na siti.

--
JiKos.