Sdileni disku a zmatek s nfsd

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Únor 10 09:12:43 CET 2004

Dominator napsal(a):
> Manual jsem cetl je to tam napsany (LDP), a dokonce je tam i napsany jak

LDP není manuál a muže to být dosti zastaralé záleží jakou verzi jste
četl, vždy to třeba konzultovat s manuálem co je dodávaný s programem :-)

> jsem zjistil, ze mam spustenou tu sluzbu. Takze si to prosim prectete
> znovu. Skoda

Nic jste nenapsal, pouze že se ta služba nastartovala, ale jestli běží o
tom tam není ani zmíňka.

Ona se nějaká služba muže nastartovat ovšem muže taky chcípnout.

Jo komu není pomoci a nenechá si poradit a místo aby skusil to co mu
někdo poradí tak tvrdí že to jede tak když to jede tak to musí fungovat
a tím pádem není co řešit.

|    ICQ    179223500                    |