samba a win95 mapovani netlogon

Pavel Voch pavel.voch na prodeco.cz
Úterý Únor 10 12:02:31 CET 2004

Dobry den,

nejakou dobu pouzivam sambu (3.0.1) jako PDC a znenadani se objevil
problem.  V login scriptu mapuji ruzna zdileni na pismena, asi takto:

net use w: \\server\sdileni

A najednou mi to zacalo psat, ze disk w: je uz mapovan jako netlogon,
jestli chci pokracovat... Podle logu to vypada tak, ze:
1. pripoji se [netlogon]
2. spusti se skript a provadi se prikazy v nem. Pokud pouziju
   net use w: \\server\sdileni /yes tak se sice w: pripoji misto
   netlogon.
3. Jenze na konci napise, ze se odpojuje [netlogon] ovsem zjevne
   odpoji misto neho nove namapovane w:

Z toho plyne, ze nemohu pouzit pismeno "w:" ostatni jsou v
poradku. Jenze ja ho potrebuju pouzit, uzivatele jsou na to
zvykli. Navic to zacalo delat "zniceho nic" a pouze u win95/8. I
kdybych to pismeno zmenil, co kdyz mi to priste zacne delat u neceho
jineho.

Problem je v tom, ze skutecne nevim co zpusobilo tu nahlou zmenu
chovani. Pridaval jsem nejaka dalsi mapovani, ale nic co by mohlo
zasahnout do tohoto.

Tusi nekdo cim to je? Nebo jak sambu/win95 prinutit, aby [netlogon]
mapovaly jako jine pismeno?

Pavel Voch