Podezreni na problem s hdd - jak to zjistit?

Michal Samek spec_list na tony.cz
Úterý Únor 10 15:21:59 CET 2004

Diky za zcela jiste dobre minenou radu, ale zajimal by mne opravdu ten
disk (ktery stejne v nejblizsi dobe pri "upgradu" distribuce vyhodim a
budu ho mit k dispozici na testy). Dela to pomerne deterministicky na
urcitych souborech. Memtest sel celkem nedavno, cpuburn taky.

--
Michal Samek <spec_list na tony.cz>