eth 3c940 1000Base

Jan Fuchs fuky na seif.cz
Úterý Únor 10 14:29:19 CET 2004

Dobrý den,
na desce mám integrovaný ethernet 3c940 1000Base.

Modul přímo od výrobce (3c2000.o) jsem si zkompiloval pro 2.4.24.
# modprobe 3c2000 (modul bez problémů zavede)

Síť je 100Mb.

Síť funguje až na některé servry např.

ping www.google.com funguje

http://www.google.com v prohlížeči nefunguje (snaží se ho načíst, ale
ani po několika minutách se mu to nedaří)

Na zkoušku jsem přidal do PC Realtek 8139 a s ním funguje všechno tak
jak má. Z toho jsem usoudil, že bude problém konkrétně v 3Comu a ne v
konfiguraci sítě.

Zkoušel jsem i ovladač přímo z jádra 2.4.24 (sk98lin), zakompiloval jsem
ho přímo do jádra. Jakmile zadám do jakéhokoliv prohlížeče
http://www.google.com začnou mi blikat LED CapsLock, ScrollLock a pomůže
jen trvrdý RESET.

Máte někdo představu o tom co se děje? Nemůže to mí něco společného s
fragmentací paketu?

          S pozdravem Fuky

--

/************* GNU.CZ Linux.CZ Debian.CZ ***************