Podezreni na problem s hdd - jak to zjistit?

Michal Samek spec_list na tony.cz
Úterý Únor 10 15:44:27 CET 2004

V Út, 10. 02. 2004 v 14.42, "Ing. Ladislav Jančík" napsal:
> DD,
>
> zkuste ten disk po pracovni dobe projet utilitkou od Seagatu - trva to
> neco kolem 50 min. a mela by odhalit vsechny chyby.
> Zkusil jste vymenit datovy kabel ?

Ne ale kdyz jsem se do toho smart reportu dival, tak co bylo uplne bez
chyby, bylo toto:

199)UDMA CRC Error Count    0x003e   200   200   000       0

Takze datovy kabel bych nechal v klidu. Jak rikam, problemy se skoro
deterministicky opakuji pri praci s urcitymi soubory. Spis by mne
zajimalo, jak ziskat z disku report, ze opravdu cetl nejaky sektor
vicekrat.

Utilitou od seagatu to prozenu, az si na jiny disk nachystam cerstveho
sarge'ho a rh73 pujde do kytek (mel jsem te rad, redhate... obzvlast 73
ale uz to dal nejde :)

--
Michal Samek <spec_list na tony.cz>