starcraft win+lin serial cable

Patrik Skovajsa cracken_hc na zmail.sk
Úterý Únor 10 18:33:34 CET 2004

Dakujem za odovzu, ale moj problem neriesi. Najlepsie by bolo keby by sa to dalo vyriesit bez pomoci vmware(neni zadarmo).
V configu wine sa spominaju seriove porty, takze pristup k nim by mal byt. Starcraft, myslim ale pouziva IPX protokol takze asi bude nutne pridat mu nejake kniznice. Ked nic ine tak apon z funkcnych windowsov.
(To by vsak bolo posledne riesenie: tie dll tiez spadaju pod nejaku ms licenciu)
Zkusim este nieco vygooglit ohladom IPX a wineX.

S pozdravom Cracken