problem s a2ps po upgrade

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Únor 10 19:00:59 CET 2004

Petr Vanek napsal(a):
> zdravim,
> (posilam podruhe, nekde se to ztratilo po ceste...)
>
> nedari se mi najit odpoved na muj problem
>
> po nekterem update (jiz nevim kdy...:( na debian unstable mi zacal
> a2ps tisknout hlavicky i kdyz nechci, tiskovy prikaz mam stale stejny:
>
> cat %s | a2ps --encoding=iso-8859-2 -B -R -1 --borders=no
>
> tusim problemy v /etc/a2ps.cfg a a2ps-site.cfg , ale nedari se mi to
> odstranit,
>
> vite nekdo v cem je problem?
>
> diky moc

Skuste si pohrát s pořadím parametrů
cat %s | a2ps -B -R -1 --encoding=iso-8859-2 --borders=no

A podobně už jsem narazil na pár programů že jak se kombinovaly
parametry pomocí --jmeno a -X tak se mu to nelíbilo.

Dále nepřidává tam tu hlavičku třeba nějaký filtr při tisku (nastavení
tiskárny).

|    ICQ    179223500                    |