prechod na SAMBU - prihlasovaci jmena -- jeste jednou

Miroslav Kolombo kolombo na kolombo.cz
Úterý Únor 10 21:09:46 CET 2004

V Út, 10. 02. 2004 v 20:24, Karel Dudasek píše:

> Prave, ze ten soubor smbusers - respektive jeho obsah.
> Jestlize mate "Frantisek Vomacka" v ISO-8859-2 a do samby prijde
> totez, ale v jinem kodovani, tak nedopadne nahrada. Pustil bych logovani
> samby cca 5 a zkusil bych se prihlasit. Kdyztak poslete prislusny log.
> Nastesti tady mame od zacatku login bez diakritiky, ale zajima me to uz z
> principu.

To asi bude nekde v tomhle, protoze to zlobi jen na nektera nabodenicka.
Jenze pokud je to potreba IHNED rozjet, tak jsme nakonec sahli na ta
prihlasovaci jmena a bylo to.

Pokusim se to nasimulovat u sebe, na testovacim stroji,
nerad bych to dlouhodobe resil u zakaznika.

A to mi jeste jeden pocitac odmitl akceptovat pismeno "R" za nazev
pripojeneho disku.

Miroslav Kolombo
kolombo na kolombo.cz

Daląí informace o konferenci Linux