madwifi driver - CVS access?; SOLVED

Zdenek Prchal prchal na vtdata.cz
Středa Únor 11 00:47:55 CET 2004

> $ cvs -d:pserver:anonymous na cvs.sourceforge.net:/cvsroot/madwifi login
> Logging in to :pserver:anonymous na cvs.sourceforge.net:2401/cvsroot/madwifi
> CVS password:
> $ cvs -z3
> -d:pserver:anonymous na cvs.sourceforge.net:/cvsroot/madwifi co madwifi
> cvs server: Updating madwifi
> U madwifi/COPYRIGHT
> U madwifi/Makefile
> U madwifi/Makefile.inc
Eh, sorry, moje extremni (a ke vsemu opakovana) stupidita: to bych si nesmel
ty prikazy strkat do shell scriptu jmenem madwifi - to tam pak zjevne
adresar
se stejnym jmenem kupodivu nejde vytvorit <g> Ze se me zrovna takova kravina
muze stat ...
No, nic - ale jinak: nejake zkusenosti s timhle driverem a nejakou kartou s
Atheros chipsetem? Ve foru na czfree.net jsem hledal, nicmene neprilis
uspesne.

	Zdenek Prchal