ZIP Drive, USB disk a partitions

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Středa Únor 11 08:05:17 CET 2004

> A provedl jste potom depmod -a ???

Ne. Proč ?

1) "depmod" hledá v modulech závislosti, které jsou dány "od
přírody" a vznikly kompilací. Změna v modules.conf s tímto IMHO
nijak nesouvisí (vycházím přitom ze zkušeností při zavádění
modulů pro jiné zařízení, kdy jsem opakovaně po vypráskání
modulů z paměti jenom změnil modules.conf a mohl jsem to zkoušet
znova, aniž by bylo potřeba mezitím spouštět depmod)

2) příkaz "depmod -a" je součástí startovacích skriptů, takže se
provede automaticky nejpozději po restartu ...

Pokud je to jinak, vyveďte mě prosím z omylu ...

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s