ZIP Drive, USB disk a partitions

arpanet na post.cz arpanet na post.cz
Středa Únor 11 08:09:40 CET 2004

On Wed, 11 Feb 2004 08:12:43 +0100
"Miroslav BENES" <mbenes na tenez.cz> wrote:

> Diky za tip, zkusim to vecer (masinu mam doma).
>
> Akorat by to chtelo jeste takhle nejak popsat "zavislost" pro
> "nepovinny" usb-storage, ktery me trapi nejvic - potrebuju ho
> zavadet ze vsech "SCSI radicu" jako posledni a potrebuju, aby to
> nedrzkovalo, kdyz tam en externi disk nepripojim ...
> No a ted se nacpe "mezi" aic7xxx a ft3xx (pokud je ext disk
> aktivni).

ja vim ze je to dost nesystemovy ... ale takhle jsem se kdysi trapil se
sitovkama ... a nakonec jsem proste dopsal nekam do zacatku rc.sysinit
/sbin/insmod  ....
/sbin/insmod  ....

v poradi v jakym jsem potreboval a bylo ...
vim ze je to drbani za uchem pres hlavu ... ale funguje

            Better Artificial Inteligence than Natural Stupidity
   		  a nekdy je nejlepczi kedluben -)