postfix, nis, aliasy

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Středa Únor 11 06:40:11 CET 2004

   From: Ondrej Ivanic <ondrej na kmit.sk>
   Date: Tue, 10 Feb 2004 20:11:11 +0100

   > Citam.

   > Asi nie, v archive som sa k podobnemu problemu nevelel dopatrat. Nepomohlo
   > prehladat ani archiv postfixu. A bohuzial po anglicky az tak dobre neviem,
   > aby som mohol presne vyjadrit to co potrebujem.

Je vidět, že opravdu e-maily do linux@ nečtete, neboť se domníváte, že je
možné položit e-mailový dotaz pouze v angličtině. Ale my máme i českou
konferenci... Zkuste si ještě jednou (já vím, že jste je již jistě četl)
přečíst Meta-FAQ této konference...
--
Pavel Janík

Win98 error 001: Unexpected condition: booted without crashing.
                  -- Michal Fojtik in linux na linux.sk