zip password recovery

Aben Siatris aben na webcom.sk
Středa Únor 11 09:29:32 CET 2004

Dňa Tuesday 10 February 2004 21:10 ste napísali:

> Mozna mne budete ted nadavat, ale zkusil jste si obcas nejakou apps po
> ktere touzite mit v linuchu pustit ve wine? Ci winex? Ci wine+Wxx
> (stejne je vetsinou mate "zadarmo" v cene HW ktery by jinak bez nich
> mohl byt o mnoho levnejsi)?
ano, skusal som aj wine aj winex :) a nenadavam.
a i keby to fungovalo pod wine(x), tak by ma zaujimala
alternativa pod linuxom. mozno mi to bude trvat tyzdne, mesiace...
prist na to heslo a tak na to nepotrebujem nic s gui.
najlepsie nieco co moze ficat na pozadi s nice 20.