Python: threading + gtk

Jan Fuchs fuky na seif.cz
Středa Únor 11 10:36:29 CET 2004

Dobrý den,
mám gtk aplikaci a v ním spouštím funkci (použitím tlačítka), která
spustí dva další procesy (používám modul threading).

Procesy se spustí, ale jakmile se funkce, která je spustila ukončí a
řízení programu se předá tím pádem zpátky gtk, okamžitě procesy přeruší.
Takže se procesy dokončí teprve, když uzavřu gtk okno.

Jak docílit toho, aby gtk procesy nepřerušovalo a nechalo je běžet. Když
použiju join(), tak sice gtk zablokuju, proces mi doběhne do konce, ale
to nechci.

Chci nechat běžet současně gtk + dva mé procesy. Jak mám tedy gtk říct,
aby si jich nevšímalo a nechalo je klidně běžet?

Budu vděčný za každou radu.

          S pozdravem Fuky

--

/************* GNU.CZ Linux.CZ Debian.CZ ***************