problem s a2ps po upgrade

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Středa Únor 11 10:52:01 CET 2004

Ahoj,

On Wed, Feb 11, 2004 at 12:02:19AM +0100, Petr Vanek wrote:

> nee, to jsem uz zkousel a ted opakoval...

> taky ne, dela to i pri formatovani txt souboru do stdout...
> jine napady?
>
> nikdo jiny z konzole netiskne cesky, ze a2ps nepouzivate?

ale pouziva, ale dela mu to taky... :-(

Ja na to pouzivam rucni (ach jo...) upravu souboru: staci najet
na cca 22 radek od konce souboru, kde zacina sekce takto:

virtual_dict begin
  (printcap)
  (Page 1/1)
  (Feb 11, 04 6:28)
  after
end % of virtual_dict
grestore % end virtual
% End of the virtual pages section
grestore
page_dict begin
  (Printed by root)
  ()
  ()
  (Wednesday February 11, 2004)
  (/etc/printcap)
  (1/1)
  after
end % of page_dict

Tyto 2 sekce je treba celou smazat (najet na prvni radek a ve vi
dat '18dd').

Horsi je to ve vicestrankovych dokumentech, kde je treba tuto
sekci vyhledat na konci kazde stranky.

Autorum a2ps jsem uz sice psal, ale neozvali se, tak to asi budu
muset zkusit znovu... Rozhodne jsem to nenasel kdekoliv
v nastaveni, zda se, ze je spise chyba v programu... :-(

> bye
> Petr

Zdravi
Honza Marek