clamav

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Středa Únor 11 11:53:11 CET 2004

> clamav-milter + clamd +
>
> A jakou verzi clamav pouzivate ?

podobny problem som mal s 0.60. clamd sa dostal do ciastocne <defunct> stavu z
ktoreho ho nebolo mozne dostat von - ani mnohonasobne kill -9 nepomohlo. proces
stale prijimal poziadavky na scannovanie, ale nedaval odpovede - po niekolkych
hodinach som nasiel stroj s loadom 120, kvoli procesom cakajucim na vysledok
scannovania od clamd. a to sa mi takto masina zorvala cca 24 hodin po tom, co som
vymenil clamscan za clamd. ak sa proces zakusne po tristvrt roku, da sa to
prezit, ak sa zakusne po jednom dni, je v nom nieco zhnite.