samba a win95 mapovani netlogon

Pavel Voch pavel.voch na prodeco.cz
Středa Únor 11 13:49:43 CET 2004

Dne Tue, Feb 10, 2004 at 01:46:08PM +0100, volesak na aristia.cz napsal(a):
> ...je to sice trocho off topic, ale:
> ja pouzivam pred samotnym mapovanim "odmapovani" -
> takze asi nejak takto?
>
> net use w: /delete
> net use w: \\server\sdileni

Samozrejme, to jsem zkousel nejprve. Jenze jde o to, ze windows si
zapamatuji, ze na zacatku prihlasovani pripojily [netlogon] jako w: a
na konci ho maji odpojit. To je zrejme automaticke, to ja nedokazu
ovlivnit. A kdyz ja mezitim zrusim w: [netlogon] a udelam z nej neco
jineho, tak to po ukonceni prihlasovani zrusi misto netlogonu moje
sdileni a nemam stejne nic. Navic nedobehnou korektne prihlasovaci
skripty (mam je stlukturovane pomoci call), protoze odpojenim
netlogonu je uz nema odkud brat.

--
Pavel Voch