filmy na ftp.linux.cz

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Středa Únor 11 17:42:42 CET 2004

: On Mon, Feb 09, 2004 at 10:39:56PM +0100, Pavel Janík wrote:
: >
: > Tato diskuse je naprosto bezpředmětná, neboť ftp.linux.cz je nakonfigurován
: > tak, aby Incoming bylo opravdu a pouze jen incoming. Konfigurace je tedy
: > správná.
: >
	Souhlas.

Milan Kerslager wrote:
: Nepochybne verejne proto, ze tam ty filmy jeste jsou.

	Syntax error (nebo nedostatecne citovani). Co verejne?

: Je nepodstatne, ze nejdou cist, podstatne je, ze je to *blbe*. Ty
: soubory nemusi byt vubec videt (alespon bych to ocekaval).

	Proc by nemely byt soubory v Incoming videt? Jak jinak muze
uploadujici overit, ze soubor skutecne dosel?

	Ja jsem mel za to, ze vlastnictvi jakychkoli dat v souvislosti
s autorskym zakonem neni nijak trestne, trestne je az jejich sireni.
Kazdopadne nevim, proc bych mel neco na serveru promazavat jen proto
ze se nekomu nepozdavaji nazvy souboru.
:
: V kazdem pripade je to ostuda a i o ostude se da bez emoci mluvit a
: problem napravit a ne se schovavat za konferenci, kterou nikdo/nekdo cte
: mozna mene, nez tohle.

	Nemyslim ze by slo o jakoukoli ostudu. Jednou tam Incoming je,
tak lze cekat, ze do toho lide budou uploadovat ruzne veci. Je na spravcich
FTP serveru aby se rozhodli, jestli dana vec ma byt nekde v ramci
FTP serveru zverejnena nebo ne.

-Jan Kasprzak

 Any compiler or language that likes to hide things like memory allocations
 behind your back just isn't a good choice for a kernel.   --Linus Torvalds