Chyba pri kompilaci jadra (long)

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Středa Únor 11 19:57:09 CET 2004

Jak jste postupoval, jakou verzi jste kompiloval a na jake verzi mandrake?
Moje kristalova koule totiz nefunguje uplne dobre...

Nicmene, pro kompilaci ovladace nemusite kompilovat cele jadro, staci mit
zdrojaky kernelu.

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.contactel.cz