VYŘEŠENO: Python: threading + gtk

Ladislav Vaiz ziav na adela.fel.zcu.cz
Čtvrtek Únor 12 11:31:12 CET 2004

DD,
pravdepodobne se vam bude hodit jeste gdk_threads_init, pokud pouzivate
gtk>1.3.10 (podle ChangeLogu).
Jeste ve verzi 2.2.1 o tom nebyla v prikladu "thread-safe" programu v
dokumentaci ani zminka. Docela jsem se s tim natrapil. Chtel jsem poslat
bugreport, ale nastesti jsem se podival do aktualni 2.2.4 a tam to uz v
dokumentaci bylo. Tak jsem se vyhnul faux-paux :-)

gdk_threads_init se jmenuje funkce v C, python neznam.
gtk_threads_enter/leave musite volat v obsluze signalu, casovaci ... viz
dokumentace.

La'd"a