filmy na ftp.linux.cz

Kovar Jan jan.kovar na onsemi.cz
Čtvrtek Únor 12 12:35:59 CET 2004

> jak nazvete nakopirovani video souboru na ftp? nesireni?

Nazvu to nakopirovani. Jestli je to public incoming a reseni tohoto sileneho
problemu bude v tom, ze admin zakaze, aby tam lidi videli, tak to se
milovymi kroky blizime k USA. Tam taky schovavaji flasky s alkoholem venku
do papirovych pytliku. Tohle je to same. Vy vite, ze tam nekdo cpe filmy, ja
to vim, cela konference to vi, ale tvarime se, ze je to ted OK, kdyz to neni
videt.

> Hmmm, Vy jste tak
> trochu sprymar, a vulgarni k tomu.

Jo, obcas vypenim.

> Nehlede k tomu, ze incomming muze byt ke cteni pro vybrane
> osoby (netvrdim ze
> to tak je, ale ta eventualita existuje).

1. presumce neviny
2. muze to byt tak ten, kdo to tam nakopiroval, takze slo jen o presun
souboru
3. a opet: jestli je to public incoming, tak tam lidi muzou cpat vsechno
mozne a zkouset, jestli to stahnou. Nestahnou. Takze co?

 A cele to vrha
> spatne svetlo na
> komunitu, ktera mi neni jako celek lhostejna. Uz chapete o co
> jde, nebo jeste
> mate rudej hadr pred ocima?

Ne, uz mi jen stoupa mensi mnozstvi dymu z usi.

> pro vlastni
> zopakovat nebo
>
> ale to Vam prece nikdo nevyvraci ani nebere, naopak je to v
> poradku. Ale o tom
> tu rec vubec nebyla.

Ano? Kdopak to tam psal, ze tam muzou dat rovnou instalacky Windows? Nekdo v
tom asi nemel jasno, tak nasledovalo vysvetleni.
Co jsme BSA? Nebo kdo? Dokud nekdo neprokaze, ze odtud nekdo neco stahnul,
tak co resite?
Pritazeno za vlasy je to totez, jako bych ja vas narknul ze znasilneni.
Co? Zadnou zenskou jste neznasilnil?
Ale vybavu k tomu mate. ;-)

TNX