Dosemu a Novell

Michal Samek spec_list na tony.cz
Čtvrtek Únor 12 14:30:19 CET 2004

Kdyz jakoukoli...

Pouzijte nativne novell clienta (vlm nebo netx) pod dosemu.
Nevim, zda to mate pres tcp/ip nebo pres ipx, to druhe urcite funguje.
Nakonec i tcp/ip by melo jet, pokud novell klient podporuje packet
driver - to nevim.

Pokud to chcete delat pres lredir a potrebujete sdilet soubory s vice
uzivateli, overte si urcite, zda vam funguje zamykani zaznamu. Treba
smbfs zamykani vubec nepodporuje (pokud se neco nezmenilo).

--
Michal Samek <spec_list na tony.cz>