AGAIN: HW: reset pri nacitani jadra

Miroslav Látal mlatal na fides.cz
Čtvrtek Únor 12 18:42:59 CET 2004

Vlastimil Ott napsal(a):
> Dobry den,
>
> chtel bych poradit v tomto konkretnim problemu, i kdyz vim, ze je to
> evegreen - nic uz me ale nenapada.
>
> Celeron 300, 64MB RAM ve dvou blocich, CD-ROM, hdd (zkouseno nekolik).
> Nepretaktovany, defaultni BIOS nastaveni.
>
> Vsechny plug-in karty (krome graficke ;-)) odstraneny.
>
> Na disku neni system. Pri bootovani jakehokoliv linuxu z cdrom se v
> okamziku nacitani obrazu jadra (init) stroj resetne.
>
> Pri odpojeni disku vse funguje. Samozrejme chci na disk linux
> nainstalovat. ;-)
>
> Co jsem uz zkusil, a nepomohlo to:

> [...]

Tak trochu mi to ukazuje na problemy s napajenim - deska usoudi, ze
napajeci napeti vysadilo, vypne, napeti poskoci nahoru, deska zapne.
Mozna zkusit jiny zdroj, zkontrolovat elektrolyty na desce, ...

Bez disku je zatizeni zdroje nizsi, napeti o nejakou desetinku vyssi
a jede to.

--
Miroslav Látal - Trade FIDES a.s.
mlatal na fides.cz         tel: +420 545 536 352