Specha! - zaplnil se disk

Dominator Dominik.Dominator na centrum.cz
Čtvrtek Únor 12 20:56:31 CET 2004

dd,
prominte mi predmet sice nic nerika, ale je vystizny :-) Kompiloval jsem
jadro, ale spatne jsem si spocital misto na disku a tak se podle mne
nedokompilovalo cele, i kdyz to vypadalo, ze to zadny chybi nepise? Ale
to je fuc, jsem z 0kb volneho mista, a tak jsem odstranil to jadro a vse
z /lib/modules/nazev_jadra, ale stajnak mista vubec nepribylo (predtim
tam bylo 150MB volneho). A tak se ptam co mam jeste dat do ...,a by to
bylo jako predtim. Myslim, ze uz je to vse az na takovej ten malej
bordel, ale to snad nezabira 150MB? Tak jsem dal hledat vse co se
zmenilo za posledni den a bylo to vetsi nez 1MB, ale to nenajde
vytvorene soubory (nevyte jak je hledat?). Ale naslo to v /proc/kcore
velkej 402MB!!! Ale radsi jsem ho jeste neodstranil a tak se ptam jak
dal do budoucna chci disk zvetsit, ale to sem ted napatri. Skoda

P.S.: Zdrojaky jadra jsem si dal na /home a to je jinej oddil takze to
to byt taky nemuze. (Jinak doufam, ze to nevadi kdyz jadro instaluju z
/home a ne /usr/src?) A jeste se musim do budoucna zeptat jak to jadro
odstranit?