Text v ISO-8859-2 do RTF?

Martin Herceg martin na ufon.sk
Čtvrtek Únor 12 22:54:28 CET 2004

Dňa Št 12. Február 2004 22:01 ste napísali:
> Ahoj,
>
> prohledal jsem sf.net i google, ale nepodarilo se mi najit konvertor textu
> z iso-8859-2 do RTF takovy, aby se zobrazila spravne diakritika v Oo a
no neviem ale nie je to trochu pomiesane rtf je format suboru nieco ako doc a
iso8859-2 je kodovanie (fakt nie som si isty)
ale odpoved na vasu otazku je
1, v OO nacitat ako kodovany text a potom ulozit do rtf
2, skusit v google search > txt to rtf linux< a vybrat
http://linux.maruhn.com/sec/dox.html
to vyzera ako vecicka ktoru hladate
Dox - Dox is a rtf/html/txt document converter.
ale neskusal som to

--
Martin Herceg