filmy na ftp.linux.cz

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Pátek Únor 13 08:09:43 CET 2004

On 13. Feb, 12:17 AM CET, Milan Kerslager <milan.kerslager na pslib.cz> wrote 41 lines:

> Jak jsem rekl, neni vhodne na akademicke pude jakoliv podporovat
> protipravni jednani a to ani slendrianskym pristupem. Nestojim o
> negativni publicitu a nemel byste ani Vy, protoze Cesnet Vam poskytuje
> velmi draze placene linky zadarmo.

Tak, na tento argument jsem čekal a přidávám k němu svůj názor (vycházím ze
skutečnosti, že www.linux.cz je provozován za akademické peníze):

Ať již pominu to, jestli se tam objevily kopie, originály, jestli se daly
stahovat nebo, jestli je někdo viděl nebo jestli jsou to názvy nějakých
filmů:

považuji za nemorální využívat (počítačové, síťové) zdroje určené pro výkon
práce pro školství k osobnímu prospěchu/zábavě nebo podnikání apod.

Vím, že píchnu do vosího hnízda, protože VÍM, že se to BĚŽNĚ na akademické
půdě takto dělá, ale nesouhlasím s tím jako podnikatel a daňový poplatník.

Pro orientaci: mě stojí internetové připojení ve dvou lokalitách cca 5500
měsíčně a to jsou pěníze, které musím vydělat.

Takže pominuli všechny již diskutované problémy (c) apod., myslím, že to tam
prostě z principu nemá co dělat, protože je to akademická půda.

Martin Kamín