rpm-helper

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Pátek Únor 13 09:27:28 CET 2004

   From: "Dominator" <Dominik.Dominator na centrum.cz>
   Date: Thu, 12 Feb 2004 21:06:48 +0100

   > Prominte a jake mam tedy naistalovat rpm-helper na 8.2. kdyz na to nejde
   > ten z 9.2. nekdo to tu uz psal ale nejak jsm to ztratil :-( Skoda

To je doopravdy neuvěřitelné. Zkuste zapojit kromě rukou i svůj
mozek. Doporučuji sledovat následující postup:

Fakt 1: někdo to sem už psal a já jsem to zapomněl.
Myšlenka 1: asi to bude v nějakém archívu.
Fakt 2: tato konference má archív.
Myšlenka 2: asi to bude v archívu konference.
Fakt 3: Archív této konference je na http://www.linux.cz/lists/archive/linux/
Myšlenka 3: asi se to tam bude dát najít.
Fakt 4: je tam i hledání.
Myšlenka 4: začnu to tam hledat.

Neztratil jste se?

Omlouvám se za sarkasmus, ale s tak bezohledným chováním se v životě daleko
nedostanete.

Tento e-mail byl bohužel poslední, který jsem si od vás měl možnost
přečíst. Další již neuvidím. Uvítal bych, kdyby stejné opatření bylo
provedeno i na straně konference, abych ho nemusel mazat až na mém
počítači.
--
Pavel Janík

It is not a raid board ... it is a raid lie
                  -- Andre Hedrick in linux-kernel about Promise RAID