filmy na ftp.linux.cz

Aben Siatris aben na webcom.sk
Pátek Únor 13 12:24:29 CET 2004

Dňa Friday 13 February 2004 09:55 Kovar Jan napísal:

> NE! Na software se to nevztahuje! Tam si dokonce nesmite udelat ani kopii,
> pokud jste vlastnikem originalu. Trosku divoke to je. Ale plati to na hudbu
> a filmy.
ale mozete.
vid presne znenie zakona ktore som tu nedavno do konferencie
posielal. prosim vyhladajte si to. thread o GNU/PL licencii.

> Nesmim sirit. Ale muzu stahovat. Ale to plati pro audio/video. Ne pro sw.
len preto ze sa nan vztahuju licencie. ale tiez nemusim explicitne
predpokladat ze ten software ma licenciu pokial to v nom nieje uvedene
a ze je nelegalne ho vlastnit. (samozrejme ze kazdy licencovany soft
ma v sebe upozornenie ze sa na neho vztahuju licencne podmienky
a sme doma :))