filmy na ftp.linux.cz

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Pátek Únor 13 12:58:39 CET 2004

Zdravim!

> Nechapu, proc bych mel neco v Incomingu videt, kdyz muzu overit
> maximalne velikost a ne obsah (tj. spravnost uploadu).

V tom je prave jadro onoho prislovecneho pudla -- za leta, co FTP pouzivam,
se mi snad jen jednou podarilo soubor uploadnout s chybnymi daty, zato
nekompletnich uploadu je jak maku ...

> A sledovat log a
> progress toho uploadu snad dokaze i dite. Nebo se to nepredpoklada?

... a ne vzdycky se to z toho, co vam FTP klient zobrazuje, da poznat.
Takze viditelnost souboru v Incomingu je velmi zadouci.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
MIPS: Meaningless Indicator of Processor Speed.