Moralka v linux.cz

Martin Kysela bugtraq na centrum.cz
Pátek Únor 13 12:58:00 CET 2004

Zdravim,

jeden kamrad, ktery studoval na SPSSE, kde se starate o servery, ma stale konto
na serveru Pluto. Chvili jsem tam pres jeho ucet pristupoval i ja, protoze tak dobrou
zasobu filmu, porna, her a aplikaci vseho druhu jsem uz dlouho nikde nevidel. :-)

Doporucuji tedy, abyste v prvni rade udelal poradek ve vlastni siti a pak teprve
rozpoutaval nejake dalsi diskuse. :-) Mimochodem, sam si dobre vzpominam,
jak jste kdysi prisel do ucebny (take jsem tam sedel, ackoliv uz ne jako student)
a vsem jste sdelil, ze na serveru pribyl nejaky pekny film. :-) Tusim, ze slo o Matrix
nebo tak neco.

Jinak asi pres dvema mesici jsem si stahnul (to nebylo z Pluta, ale tusim Earth
nebo jak se to jmenuje) pekne, i kdyz starsi, filmy - Enemy of the State, Fight
Club, Gina 4 - Orgasmus Pur (to nebylo pro me ;-)).

A to nemluvim o tom, ze napriklad uzivatel SO (oba vime o koho jde) ma na svem
uctu materialy, ktere vydalo nakladatelstvi Computer Press a on to tam bez jejich
dovoleni siri. Dokonce i vyuziva pri vyuce. :-) Vzpominam si (tehdy jsem jeste byl
student), jak na mou poznamku ohledne porusovani autorskych prav reagoval
nejak takto: "No a co? Kdyby nas nejaka svine udala, tak to stejne postavim tak,
ze muzou bejt radi. My tady studenty seznamujeme s tim, co muzou potrebovat
v praktickym zivote, takze jim vlastne zadarmo delame reklamu."

Tudiz veta:

> Pokud Vam pripada nelegalni kopie na verejnem serveru v akademicke siti
> spolu s nezajmem jeho Admina plus k tomu pritazena obhajoba za zabomysi
> valku, pak jste opravdu drsnak.

mi pripada vcelku dost vtipna. :-)

Pekny den,

Martin Kysela