filmy na ftp.linux.cz

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Pátek Únor 13 13:06:49 CET 2004

1) vy vymyslite ptakoviny. Nic si nemuzu "sehnat".
Provozovatel nastavil incoming na ftp serveru
presne podle vami navrhovaneho reseni a arogantne na nem trva.
Pokud by to nebyl TAC dodavatele, tak se na nej vykaslu a NELEZU tam.
2) vubec neobhajuju to co tam je. Jak jste k tomu dosel ??
Jen jsem reagoval na to, ze to rychle, jednoduche "trivialni" reseni
je asi nejhorsi varianta pro public pouziti.
3) To neni NESCHOPNOST ale NEMOZNOST .. Technicka ..
Kdyz neschopnost, tak admina jejich FTP.
Ja jako uzivatel nemuzu zmenit pristup k jejich FTP.
Musim respektovat rozhodnuti admina FTP.
On si to tak arogantne urcil, stejne jako vy, bez ohledu na uzivatele ..
Mozna ze neschopny jste vy ... Opustit ulitu vaseho mysleni ...

Resil jsem jen nastaveni ftp, TO sem patri ..
Ostatni blaboly ne ..

HOWGH, nehodlam se k tomu vracet ..

radek.karaffa na ct.cz