Tisk z linuxu - renderovat Postscript, NErenderovat text

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pátek Únor 13 15:17:47 CET 2004

Preji krasny den (vikend) !

Zasekl jsem se na jednom problemu a nevim jak dal - nedari se mi
korektne nastavit tiskove fronty.

Mam na stroji s WhiteBox linux 3.0 (kernel 2.4.21-4.EL)
nastavenou tiskovou frontu (tiskarna HO LaserJet 6P - ovladac
ljet4l, jazyk PCL, tisk presmerovan na NCP). Utility na obsluhu
jsou ve verzich cups-1.1.17-13.3.6 a redhat-config-printer-
0.6.47.3.13-1

Zkusebni stranka vylezla dobre, Postscript se taky zpracuje
dobre. Problem je ale v tom, kdyz se ma zpracovat "prosty text".
Kdyz totiz poslu "obycejny" text, je take "prezvykan", z
nekolika desitek bytu se stane tiskova uloha o velikosti
nekolika stovek kB (byla "renderovana" do PCL) - a navic je tam
spatne diakritika (generovane texty jsou v cp852).

Co se ma nastavit, aby se toto nedelo ? Nastavil jsem :
[X]	Predpokladat ze nezmana data jsou text
[X] Predrenderovat Postscript
[ ] Konvertovat text na Postscript

.. ale nepomohlo to :(

Pritom vim, ze takto nastavene je to dobre, protoze na
testovacim stroji s RH73 (cups-1.1.14-15.4 + princonf-gui-0.3.77-
1) se to chova tak jak se ocekava !!

Bohuzel nedokazu na ten "novy" stroj nainstalovat "spravne
fungujici" vyjmenovane utility z RH73 (maji vazbu na starsi
verzi openssl) ani se mi je nedari prelozit ze src.rpm (krome
chyby errno -> errno.h mi rpmbuild nadava ze nektere z
vytvorenych souboru nemuze zaradit do zadneho z generovanych rpm
balicku a skonci s chybou).
Zkousel jsem i novejsi verze utilit (z distribuce Fedora), ale
zda se ze popsane chovani "aktivni blbec" se stalo standadem :(

Predem diky za kazdy napad.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s