cas na jednom precesore pozadu?

Jan Nemsak janko na janko.sk
Pátek Únor 13 17:30:16 CET 2004

Cafko
V serveri (aplikacny server, linux, pracujeme na nom cez tenkych
klientov) mam Intel(R) XEON(TM) CPU 2.40GHz, je to "jeden kus" ale tvari
sa ako dva.
A mam taky problemik, ze napr. mam nacasovany cron, ktory bezi kazdu pol
hodinu (0,30 * * * *) a vytvara subory v tvare ze
"subor`date +'%Hh%Mm'`"
teda do nazvy suboru da hodinu a minutu kedy bol vytvoreny

No a obcas sa mi stane, ze ten subor je vytvoreny s menom napr. 09h29m
alebo 15h29m.

A teraz som zacal pouzivat quantu z kde 3.2 a obcas pri sejvnuti mi
vyhlasi, ze subor na disku bol zmeneny a ci ho chcem znovu nacitat,
porovnat, alebo co.

Ten cron ma az tak netrapil, ale ta quanta hej, lebo ked ju nasadim
ostatnim ludom budu frflat, ze co to vypisuje :-)

A moze byt problem ten, ze mam dva procesory a napr. pri tom crone ze ze
jeden procesom, ktory je napr. o "sekundu" popredu spusti proces, ale v
druhom procesore ktory je akokeby s casom pozadu a preto sa mi vytvori
subor nie s o nultej alebo 30. minute ale o 29 alebo 59?

A moze to suvisiet s tou quantou ci som uz uplne vedla...
Inac pri quante s kde3.1 to nerobilo...

Dakujem

Jano

--