zebra+load balancing

Dušan Sýs sys na net-service.cz
Pátek Únor 13 20:09:53 CET 2004

 Ahoj,

 rozhodl jsem se trochu ozivit diskusi necin smysluplnejsim, nez dohadovani
o filmech na ftp.linux.cz :-))

 mam nasledujici topologii site:

  int  --------                                   ---------
 -----| rtr A | -------------------------| rtr B   |
         --------                                   ---------
               \                                        /
                 \                                    /
                   \                                /
                     \                            /
                       \                        /
                         \  ------------ /
                            |    rtr C    |
                            ------------

 router A slouzu jako router do internetu. Spoj mezi routery A-C slouzi jako
 primarni spoj pro sit scovanou za routeren C a spoj C-B-A slouzi jako
 zaloha. Vsechny routery bezi na zebre ( quagga + OSPF ) a cely system
 funguje pri vypadku jak si predstavuji ( automaticka zaloha ). V posledni
 dobe vsak narazim na kapacitni problem primarniho spoje C-A, ktery byva
 obcas pretizen a proto se snazim docilit load balncingu pres nevytizeny
spoj
 C-B-A, aby jsem odlehcil primarnimu spoji. Hledal jsem vsude mozne, ale nic
 kloudneho jsem se nedozvedel. Je vubec neko takove mozne a funkcini ?

 Zdravi Dusan Sys